BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, June 7, 2011

Perfume ? OMG ^^

Hey ! hehe >< perfume .. wahh,seumur hidup aku tak pernah lagi aku beli or dapat perfume . x percaya ? haha,percaya jelah yang ramai lagi insan2 di luar sane yg x pernah ada perfume sendiri . betul .. act sebenarnye aku dapat perfume jenama 'L'EAU D'ISSEY' .. ntah pape ntah , aku nak sebut jenama dia pun bukan main payah haa . berbelit lidah aku .. haha ! perfume nie aku dapat dari makcik merangkap mak sedara belah ayah aku .. Haha, makcik aku ni bagi awal2 sebelum birthday aku lagi . sebab ape ? aku pun taktau lah .. maybe sekarang nie die tengah ada duit ponn ;) btw , thanksyou lah maikcikk .. 


           

winkwink* inilah rupa bentuk perfume tue .. biasabiasa sahaja lah ;D x macam kamu punye minyak wangi . botol perfume bukan main cantik , kalau botol cantik , harga pun  mestilah cantik ye x ? btw, makcik aku ni pun bagi kakak aku perfume jugak .. tapi perfume akak aku nie senang sikit nak sebut .. ha,namanye 'FLOWER BY KENZO' haa,senang jea nak cakap . takdelah sampai terbelit-belit lidah ;P tapi kan,aku respect lah minyak wangi akak aku nie .. wangi pun wangi , botol pun cantik .. serious ouh  ;O takmau percaya sudahh .. nie meh sini tengok rupanya .. macam trofi pun ade jugak . hmm =''



p/s: haa,itu baru dia bukak penutup botol urh . kalau dipasang , tinggi ! kalah trofi aku ><
    : ape-ape pun , terimakasihlah yew makcikku . Budimu dikenang <3
    : oyeah ! kalau korang nak kate aku bajet sebab memampang minyak wangi nie ,   
      kauorang boleh berambuss lah ;D blog aku , aku punye suke lah kan ?  
                        

0 senyuman: