BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, June 9, 2011

Happy Old Day ;)



Hari ni aku bermurah hati nak post kan tentang birthday kawan aku ! demi kawan x salah kan ? wey , selamat hari jadi ! semoga panjang umur & murah rezeki ><  aku tak tahu lah nak bagi kaw hadiah ape . mungkin coklat dengan kad je kot . HAHA , boleh x ? bajet xde lah sayang <3 haha *bermanje-manje pulak kaw kat sini ;P .. btw , kita dah hampir satu tahun lebih kan berkawan ? aku ingat lagi . first time aku jumpa kau waktu tu nak mendaftar ostel dekat dewan terbuka tahun lepas . waktu tu kita kene ada dengar cermah ape entah . *act aku pon x ingat (: lepas tu , makda aku yang kenalkan kau dengan aku right ? sebab kau dulu anak murid makda aku dekat sekolah rendah kan ? then , makda aku suruh kau dengan aku salam . masing2 waktu tu macam malumalukucing je kite . HAHA , ;DD



serious aku cakap , first time aku nampak kau , aku ingat kau nie jenis pendiam . and act aku pun buat-buat lah sombong siket ;P haha , tapi ternyata aku x sombong kan kawan ? aku ceria sama macam kau yang lagilah terlebih gila dari aku ! HEHE (: .. lepas aku dah kemas barang aku kat dorm , aku pergi jenguk farin kat dorm dia . act , dekat situ aku just kenal fatin jea dulu :) waktu tengah borak2 ngan fatin , fatin cakap kat aku ada budak rantau masuk . and rupe-rupenye kaw .. sejak tu kita dah mula kawan kan ? BEST kawan dengan kau lah ! kaw happy , gila , pandai dan peramah ;DD bertuah sangat lah aku jadi kawan kau kan ? hehe , akhir kata aku just nak cakap yang aku sayang kau lahh <3 . moga-moga persahabatan kita akan kekal selamanya . walaupun kita berjauhan , tapi kita tetap dekat dihati ..


Khas untuk ----> Nur Syaza Umairah Bt Tahir ;)

0 senyuman: