BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, June 7, 2011

Fuck off Bitch you !


Yeah yeah yeah !
aku tau tajuk dekat atas tu
agak kurang hajar sikit kan ? tapi ,
tulah yang buat aku sakit hati sampai 
menangis nak rak malam semalam !
sebab apa ?
hanya sebab adik yang perangai
macam p*** ! wey !
aku ada kakak lah wei !sekurang-kurang hajar
aku pun , aku masih ada rasa 
hormat aku kat kakak aku lah !
ye, kau anak bongsu .
habis tu , kaw fikir kalau kau
anak bongsu kau boleh buat ape2 jelah !
wey , boleh jalan lah wey !
aku pernah je jadi anak bongsu 
sebelum kau lahir !
tapi takdelah sekurang hajar ENGKAU ! 
kalau kau dengan kakak first
pandai pulak kau takut dengan dia kan ?!
aku ? kau ade hormat ?
sikit pun tak kan ? betul tak !
semalam , kakak aku pujuk aku .
terharu ? sikit boleh lahh ;P
tapi dia dok pi ketuk pale aku pasal ?
sakit lah sengal ! dah lah kepala tu
baru lepas kene hentak ngan akim --''
HAHA,kbyeyeah !

0 senyuman: